فقط واسه خندوندن شما پرسپولیسی ها

ما ز یاران چشم یاری داشتیم ، یاران هم متقابلا از ما چشم یاری داشتن …



ما منتظر اونا ، اونا منتظر ما



خلاصه وضعمون شد این !!!

.

.

امروز صبح من یه چیزو کشف کردم

 

هیچی به اندازه ی بربری بیات فک آدمو قوی نمیکنه

 

برای من اینقدر الان قوی شده که عضله زده

 

لامصب فک کن اول صبی که دهنت به زور باز میشه

 

حرف بزنی عین بز باید نیم ساعت یه لقمه رو بجوی

.

.

ي بار نشد تو خونمون از اين كيك خامه اي ها اضافه بياد

 

مثل خارجيا بزنيم به سر و صورت هم بخنديم....

.

.

مامانم هی میاد تو اتاقم و میگه:

 

- اتاقت نامرتبه شلخته٬ مرتبش کن

 

-مادر من٬ اتاق من مرتبه

 

- نیس٬ بهم ریختس٬ شلخته ای

 

-من شلخته نیسم٬ فقط سیستم چیدمان وسائلم فرق می کنه٬ درک کنید!

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،

تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392 | 12:19 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.